Agent Walker: Secret Journey (Xbox Version)
Det er 1942, og Europa står i flammer. Midt i krigens gru er et mystisk artefakt kendt som Skæbnens Spyd blevet fundet, og det siges, at man med dette spyd kan bestemme krigens udfald! For at fuldføre sin mission må agent Walker krydse den grusomme franske slagmark, og undervejs møder hun død, ødelæggelse og skjulte udfordringer. Men når der er så meget på spil, kan hun ikke vende om. Tiden iler, og hvis Aksemagterne få fingre i artefaktet, vil de kunne gøre en ende på verden, som vi kender den i dag. Vil det lykkes agent Walker at finde frem til spyddet før fjenden? Eller er menneskeheden allerede fortabt?