Aery - Surreal World
Aery – Surreal World er et afslappende, historiedrevet flyudforskningsspil, der fører dig gennem en række umulige, drømmeagtige verdener, hvor virkeligheden stille og roligt har mistet forstanden. Du spiller som en lille ånd, der driver uendeligt fremad gennem landskaber, der ikke burde eksistere. Glid ved siden af ​​en enorm beskidt hval, mens den tumler vægtløst gennem en himmel fyldt med glitrende regnbuer – tæt nok på til at se rurer og snavs klamre sig til dens hud, mens striber af violet og gyldent lys skyller hen over den. Stig ned i en sunket lejlighedsblok, der hviler lydløst på havbunden, hvor koraller har sneget sig op ad tapetet, fisk driver gennem stuen, og fjernsynet stadig flimrer svagt i det dybblå mørke. Svæv gennem et enormt kongerige, hvor hvert træ, hver sky og hver brosten er blevet fortæret af massivt, skinnende guld – smukt, uhyggeligt og fuldstændig stille. Hver verden er sin egen selvstændige drøm: en unik farvepalet, atmosfære og stemning, der fortæller et andet stykke af en større, stille og roligt udfoldende historie. Gemt på tværs af hvert niveau er der glødende hukommelsesfragmenter – spredte spor til, hvad dette ødelagte univers engang var. Saml nok af dem, og den næste umulige verden åbner sig. Aery – Surreal World er frem for alt designet til at føles godt. Flyvningen er jævn og befriende, verdenerne er mærkelige og smukke, og historien udfolder sig blidt uden nogensinde at kræve noget af dig. Uanset om du spiller for at udforske, for at samle eller blot for at fare vild et vidunderligt mærkeligt sted, er der altid noget, der venter lige om det næste umulige hjørne.