Adventure Horror Bundle
My Big Sister: Mød Luzia, en sarkastiske tolvårig med en drillesyg. Hvis du tror på det, hun siger, så er dette et RPG-agtige eventyrspil, som ikke handler om hende men om hendes søster, Sombria. Min storesøster er et spil om Luzia og Sombria, to søstre som prøver på at finde hjem, efter at være blevet kidnappede af nogle fremmede, og Luzia har lovet sig selv, at hun vil få dem begge to hjem i live. I løbet af spillets mange kapitler, som spilles i rækkefølge i Storesøster, kan spillerene forvente et rent puslespil og finde specifikke brikker, som skal bruges, hvis de vil videre I spillets historie. Du skal sørge for at have god tid. Der er mange hemmelige slutninger, og du får masser at lave, hvis du skal være sikker på, at du når til den slutning, som Luzia og Sombria Features: Unikke kapitler baseret på historien Eventyragtigt gameplay Perfekte billeder Originalt lydspor Just Ignore Them: Vi har alle kendt det barn, som var vildt bange for mørke, og for at der gemte sig monstre under sengen. Men hvad nu hvis der rent faktisk gjorde? Lad som ingenting er et peg- og klikspil, som handler om drengen Mark, der er helt besat af at få fat på de monstre, der forfølger ham. Da hans far fosvinder, begynder monstrene at komme, og natten kan føles uendelig lang for et barn, der oplever smerte, lidelser og uhygge... nu er Mark blevet voksen, og han bliver forfulgt at sin problematiske fortid. Dette videospil er skrevet, så det minder mere om en film end om et videospil. I dette 8-bit psykologiske og uhyggelige spil, kan Marks handlinger få store konsekvenser for fremtiden, og de kan påvirke slutningen på hans historie, så du skal tænke dig om, når du tager beslutninger. Marks skæbne afhænger af dine valg. Features: Unikke kapitler baseret på historien Peg og klik-gameplay med et element af eventyr Perfekte billeder Originalt lydspor Red Bow: Red Bow er et top-ned uhyggeligt eventyrspil, hvor spillere udlever rollen som den unge pige Roh, der bliver fanget i et bizart mareridt fyldt med uhyggelige monstre! Roh er fanget i en mærkelig mørk mareridt-verden. Hjælp hende med at indse, hvilken rolle hun spiller, ved at udforske uhyggelige miljøer. Løs forskellige puslespil og find skjulte hemmeligheder på dit eventyr. De genstande, som du finder undervejs, vil påvirke hvordan det hele ender! Egenskaber: Bestem folks skæbne i en verden fuld af tomrum Udforsk dit miljø for at løse gåder Mød uhyggelige ulækre monstre Flere forskellige afslutninger Dette spil viser scener med død og selvmord og derfor anbefales det ikke til et yngre publikum eller dem, som er følsomme over for dette tema.