Adgangskort til del 1
Køb fuld adgang til første del af Wizard101-historien! Rejs igennem verdenerne Troldmandsbyen, Krokotopia, Marleybone, MooShu og Dragonspyre på din mission for at redde Spiralen fra den onde Malistaire Drake! Bemærk, at Arc 1 Access Pass kun inkluderer de 75 zoner, der er nødvendige for at gennemføre Arc 1 af hovedhistoriens indhold. Arc 1 Access Pass inkluderer ikke følgende områder og dungeons med sideindhold: Crab Alley, Deep Warrens, Wailing Caverns, The Catacombs, Selenopolis, Castle Darkmoor Dungeon, Kembaalung Dungeon, House of Scales Dungeon og Barkingham Palace Dungeon. Derudover er sideverdenerne Aquila (ud over Garden of Hesperides), Grizzleheim og Wysteria ikke inkluderet. Købet af adgangskort til del 1 i Microsoft Store må kun bruges på Xbox af den konto, der gennemførte købet.