Additional Weapon Set 4
Bemærk: Dette indhold er en del af "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass". Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. Følgende ekstraindhold er inkluderet: Additional Weapon Set 4 ・Twin Blade “Nightmare Bird” ・Spear “Soaring Crow” ・Sledge “Bovine Terror” ■Sådan gør du Når du har købt våben i butikken i My Castle-menuen i enten Musou Mode eller Citadel Mode, kan du anvende dem ved at vælge Change Equipment i Dojo.