Additional Weapon Set 3
Bemærk: Dette indhold er en del af "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass". Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. Følgende ekstraindhold er inkluderet: Additional Weapon Set 3 ・Katana “Two-Faced Torment” ・Kusarigama “Water Dragon” ・Drum “Nature's Echo” ■Sådan gør du Når du har købt våben i butikken i My Castle-menuen i enten Musou Mode eller Citadel Mode, kan du anvende dem ved at vælge Change Equipment i Dojo.