Additional Map "Falbra Thicket"
Tilføjer det nye kort "Falbra Thicket"! Gå på opdagelse i et uudforsket kort! Tilføjer det nye kort Falbra Thicket, der ligger dybt inde i Ligneus region. Et kort fyldt med en ny Pioneering Effort, nye genstande, et rumligt Building Area og nye quests med fokus på Alber. Gå på opdagelse i et nyt kort med dine rejsefæller, og vind særlige belønninger. Bemærk: For at få adgang til det ekstra kort, skal du først gennemføre main quest "The Alber Settlement". Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.