Across the Obelisk: The Sunken Temple
Dybt under Aquarfall er et oldgammelt glemt tempel blevet fundet. Men templets sidste vogter er aldrig den samme. Jo dybere du drager ned, desto mere løfter sløret sig for fortiden: Amfibieracernes hemmeligheder, forbudte ritualer og farlige relikvier venter dig. Mød uhyrlige uhyrer i dybet! Sunken Temple myldrer af nye, skrækindjagende fjender i form af alt fra hævngerrige ånder til rædselsvækkende oldtidsuhyrer, som alle er klar til at udfordre din gruppe. Tag på opdagelse i ruinerne efter en glemt civilisation! Udforsk et nyt, uhyggeligt kort, hvor undervandsaltre og glemte korridorer gemmer på både skatte og farer. Lykken tilsmiler de modige! Din gruppes skæbne påvirkes af nye historiebegivenheder, hvor de rette valg – og en anelse held – kan betyde umådelig rigdom … eller uventede farer. Denne Dungeon Expansion indeholder: - En helt ny Dungeon: The Sunken Temple – Udforsk to farefulde niveauer i det nyopdagede tempel. - Konstant ny slutboss – Vogteren til slut ændrer sig, alt efter hvilke valg du har truffet, så du får 9+ forskellige bosser og unikke belønninger. - 15+ nye begivenheder – Løft sløret for Aquarfalls oldtidscivilisations mørke historie. - Nyt kæledyr: Rocky – En djærv ledsager, som hjælper dig på din færd. - 10 nye genstande – Magtfulde relikvier skjult under havets overflade. - 7 skins i havtema – Udstyr dine helte med outfits inspireret af dybet. - 1 eksklusivt cardback – Et design så mystisk som havets ukendte dyb.