Across the Obelisk - Starter Set
Få den bedst mulige start på din Across the Obelisk-rejse med Starter Set! Denne essentielle pakke samler Across the Obelisk-grundspillet og den anmelderroste udvidelse Sands of Ulminin sammen med heltepakken, der indeholder Amelia, the Queen. Den nye zone, der blev introduceret i Sands of Ulminin, og Amelia, the Queens isnende evner passer godt til dit eventyr, så du kan få den mest alsidige og komplette oplevelse lige fra starten. Across the Obelisk Drag afsted i en roguelite-deckbuilder, hvor alle valg vejer tungt! Sammensæt kraftfulde decks. Rejs alene eller med op til tre venner. Udstik din gruppes vej mod hæder, og kæmp mod mægtige fjender i nervepirrende, taktiske kampe, mens du forsøger at redde kongeriget Senenthia i Across the Obelisk! Sands of Ulminin Drag ud på en rejse gennem ørkenslugter, bevæg dig ind i ældgamle pyramider, og vov dig ned i dybet under Sands of Ulminin i en fascinerende, ny zone, der kan spilles som anden eller tredje akt. Du får selskab af to nye helte, Laia og Navalea, der giver dynamiske dobbeltklasse-muligheder og flere kæledyr, du kan låse op for. Mød nye fjender og bosser, brug nye genstande, og kæmp dig gennem de mange lag af Ulminins pyramider. I multiplayer er det nok, at en spiller har Sands of Ulminin, så får hele gruppen adgang til den nye zone. Amelia, the Queen Denne Hero Pack bringer Senenthias vildfarne dronning tilbage, så hun kan hjælpe med at lede efter sin forsvundne datter. Amelia, the Queen introducerer fortryllelseskort, der specialiserer sig i kuldeskade, og et nyt sæt kort, der forsvinder. Sammen med sin trofaste ledsager, Rifty, giver Amelia din søgen mere dybde, mens du optrævler mysteriet om obelisken.