Abyssus - Brinerot Pack
Nu om dagen jager de unge kun for spændingens skyld. Men engang var vi mere end ydmyge jægere. Vi var krigere. Ifør dig de svundne tiders Brinehunter-panser med Brinerot Cosmetic Pack! (Ansvarsfraskrivelse: At blive udsat for brine kan give sjældne bivirkninger. Mattsson & Sons fraskriver sig ethvert ansvar, hvis du mister forstanden og/eller livet) Hjelm: Brinerotten Vil du se verden gennem brine-farvede briller? Panser: Brinerotten Nu bliver det middelalderligt! Du går ikke blidt frem, men bærer et stort sværd. Emote: "Pack of Brine" Ankom du i din ubåd? Har du taget brine med? Så lad os holde en stor fest! Ramme: Brinerot Når du mener det alvorligt, kan du ikke gå galt i byen med pigge og et brine-dryppende kranium på toppen. BEMÆRK: Dette er kosmetiske opdateringer, der skal støtte udviklerne. Alle feature- og indholdsopdateringer til Abyssus er gratis for alle, der ejer spillet.