Abyssus - Brinefrost Pack
Hjelm: Polar Polarhjelmen fra de frosne vidder i det høje nord vil hjælpe dig med at holde hovedet koldt i selv de mest ophedede ildkampe. Beklædning: Polar Polstret med pels og permafrostet med brine er polardragten et kendetegn for en vaskeægte Brinehunter fra nord. Frostvæske medfølger ikke. Det ville alligevel ikke hjælpe. Ramme: Brinefrost Beskyt dig mod den isnende kulde udenfor takket være en næsten perfekt isolering, og nyd ubådens varme, mens du er på vej mod endnu en selvmordsaktion. Hyggeligt! Emote: Gavegiver Lad os være ærlige: Hvis vi havde opført os pænt, ville vi slet ikke have været Brinehunters. Men selv de slemmeste holdkammerater fortjener en -behagelig[- overraskelse i ny og næ! BEMÆRK: Dette er kosmetiske opdateringer, der skal støtte udviklerne. Alle feature- og indholdsopdateringer til Abyssus er gratis for alle, der ejer spillet.