Air Guitar Warrior Gamepad Edition
Air Guitar Warrior oser af rock. Det er lige dele scrollende skydespil og musikspil – hvor du styrer musikken! Indeholder 19 specialskrevne numre af Mr. Fastfinger og Samppa Siurala. Skyd kugler, lasere og lyn fra luftguitaren! Rid på dinosaurer, hajer og jetdrevne krokodiller! Knus vikinger, rumvæsener, dæmoner og flyvende kranier! Find den legendariske sværdguitar, og kæmp mod Heavy Metal Zeus om førstepladsen i rockgudernes tempel!