Don't Starve: Giant Edition + Shipwrecked Expansion
Den komplette Don't Starve-oplevelse i en pakke! Inkluderer Don't Starve: Giant Edition, det berømte, kompromisløse vildmark-overlevelsesspil, og Shipwrecked udvidelsespakken! Du er Wilson, en frygtløs videnskabsmand og gentleman, der er blevet fanget af en dæmon og sendt til en mystisk vildnisverden. Wilson skal lære at udnytte sine omgivelser og beboerne i dem, hvis han skal gøre sig håb om at undslippe og finde hjem igen. Med Don't Starves proceduremæssigt genererede kort, kan du til enhver tid lave en ny levende og åndende verden, der hader dig og ønsker dig at du dør. Med den medfølgende Shipwrecked udvidelse, vil du have endnu mere at udforske! Wilson strandet på en tropisk øgruppe og han må atter lære at overleve i de nye omgivelser, som er fyldt med nye klimazoner, årstider og væsner. Lad ikke den tropiske brise lulle dig i ind i en falsk tryghedsfornemmelse: Det nye miljø er anderledes, men stadig både barsk og nådesløst. Du opdager snart, at disse øer er fyldt til randen med eksistenser, der vil dræbe dig.