Wheels of Aurelia
En historiebåret road trip i 1970’ernes sprudlende Italien. Du følger Lella, en hvileløs kvinde, der kører langs Italiens vestkyst på den berømte ”Via Aurelia”. Dette er et interaktivt fiktionsspil, der er opbygget som et isometrisk racerspil med fokus på at kunne spilles igen og igen. Hver gennemspilning varer ca. 15 minutter, og du kan opleve 16 forskellige slutninger. Italien i 1970’erne var fuldt af terrorisme, kidnapninger og politisk tumult. Alt efter dine valg og de steder, du vælger at besøge, kan du havne i biljagter, ulovlige gadeløb eller i intens debat med en katolsk præst og meget mere fra en række figurer, hvis lige du aldrig har mødt i et computerspil.