Farm Slider
Det farverige og minimalistiske puslespil, Farm Slider, er let at spille, udfordrende at fuldføre og umuligt at lægge fra sig! Udfordr din hjerne, og nyd flere timers forvirrende sjov. Velegnet til alle aldre. Spillet byder på masser af niveauer med billeder af forskellige billedskønne byer på landet. Der er bare et lille problem: Alle brikkerne ligger hulter til bulter! Kom i gang med at omarrange brikkerne, indtil de matcher originalen, og du har fuldført niveauet. Nogle niveauer kan i begyndelsen virke umulige, men vi lover, at de alle kan fuldføres! Prøv forskellige sammensætninger, indtil du får den perfekte kombination – udfordringen vil være det hele værd!