Isle of Reveries
Tag kontrol over en ugle ved navn Lief, mens den begiver sig på en pilgrimsrejse mod himlen til det glemte Isle of Reveries, hvor det siges, at ethvert ønske kan opfyldes. Spillere skal kæmpe sig igennem seks mystiske dungeons, hver med deres egne unikke temaer og gåder, og møde charmerende antropomorfe figurer undervejs i dette retro-inspirerede eventyr. Brug din fe-ledsagers magi til at duplikere og frembringe en række objekter i verden, og opdag, hvordan de interagerer med dit omfattende udvalg af genstande for at løse hovedbrudende gåder. * UDFORSK EN VIDTSTRÆKKENDE OVERVERDEN & EROBR DUNGEONS Otte forskellige biomer i oververdenen. Seks forskellige dungeons, hver med sit eget unikke tema, mekanik og nøglegenstand. * KOPIER & SKAB OBJEKTER Brug Liefs fe-følgesvend til at kopiere og frembringe et utal af objekter, som du kan bruge til at løse gåder og bekæmpe skræmmende fjender. * SKAB ET FÆLLESSKAB Opfør forskellige bygninger og skab en by. Karakterer, som Lief redder i løbet af spillet, vil flytte til byen og tilbyde nye opgaver og historier.