Find din vej i Train Sim World 7! Drag ud på en ny rejse, mens du udforsker 3 ikoniske ruter ombord på en række lokomotiver, der er nemme at lære, men svære at mestre: Drag mod Yorkshires idylliske bakker med AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK, med Northern BR Class 331 og mere. Sæt gang i oplevelsen med ekstra variation af EMU(elektriske togsæt), mens du bevæger dig ud på skinnerne i NORTHERN BR CLASS 333. Sno dig gennem Bayerns lave højdedrag på spændende fjern- og regionaltogstjenester med BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG i DB BR 440 og mere. Accelerér med stil på tyske højhastighedsskinner med det ultramoderne og fanfavoritten DB BR 412 ICE 4! Stig ombord mod Solskinsstaten! Oplev for første gang skinnerne i Miami, Fort Lauderdale og flere steder med FLORIDA TRI-RAIL, med BL36PH og CSX mere. Geep-tjeneste venter, når du sætter ekstra udstyr i drift på skinnerne i Miami med TRI-RAIL GP49H-3.