Petoons Party
Gør dig klar til et fantastisk eventyr! Petoons har brug for din hjælp til, at bekæmpe den onde Kitra! Spil med Petoons, som er en venlig gruppe opdagelsesrejsende, og kæmp mod Kitra og Muhls for, at beskytte øen Kimera og den magiske nøgle, der holder Petoons verden i live. Petoons Party er et festspil fyldt med sjove minispil for hele familien og vennerne. Spil alene eller med dine venner. Op til 4 person kan spille på samme tid. Spillet har et intuitivt og brugervenligt styresystem, der passer til alle aldre, og kombinere god grafik og sjove animationer, som giver en underholdende spilleoplevelse for hele familien Kæmp med Petoons, og red deres verden af magiske øer!