Sissa's Path
Hjælp en killing med at sortere hendes legetøj i en afslappende serie af skubbepuslerier! En killing ved navn Sissa har en sær hobby og du kan lære den at kende! Hun er en meget organiseret kat, og når hun leger med sine uldkugler, skal hver af dem skubbes over gulvet til det rigtige sted. Skabt i en sød og farverig 3D-stil, er Sissas Path er et skubbepuslespil, hvor du er Sissa der flytter legetøjet rundt på flisegulvet. Når alle uldkugler hviler på de hvide cirkulære fliser, er niveauet klaret, og et mere komplekst håndskabt puslespil venter på at udfordre Sissas skubbefærdigheder. Kan du hjælpe hende med at organisere alt legetøjet?