The Sorrowvirus - A Faceless Short Story
Frigør en ung mands sjæl fra den ulidelige pine, det er at gentage døden i en uendelighed! Du følger Wyatt Heyll, som er en ung mand, der er ramt af et væld af lidelser fra en tidlig alder. Da han ligger for døden, giver Wyatts forældre ham et paranormalt stof, kendt som Sorrow-virus. Det forurener den menneskelige sjæl og forhindrer den i at fortsætte videre til livet efter døden. I stedet lander man i skærsilden, hvor man heles og kan vende tilbage til livet. Men for hver gang Wyatt kommer tilbage, vender hans sygdomme hurtigere tilbage end før. Wyatts forældre lader ham fortsætte med at dø igen og igen, mens de forsker i Skærsildens organiske partikler, der kan helbrede ham en gang for alle. Efter at være død så mange gange at Wyatt blot ønsker at give slip, er det dit mål at befri Wyatt fra hans evige pinsler. Ved at navigere i første person gennem de intense omgivelser, løser du gåder og finder spor der hjælper dig til at opklare Wyatts tragiske historie. Der er fire slutninger forude, men kun én af dem er den sande vej.