Paper Dash - Ghost Hunt
Tag på et afslappende eventyr, hvor du påtager dig rollen som et modigt papirfly, der jager onde spøgelser, som hjemsøger levende verdener på tværs af dimensioner. Svæv gennem fængslende landskaber, fra mystiske skove til skræmmende palæer, på jagt efter disse ondskabsfulde ånder. Brug dine flyvefærdigheder til at skyde alle spøgelserne, genoprette freden og bringe harmoni til verdenerne i dette visuelt fantastiske spil. Paper Dash - Ghost Hunt er en interaktiv spiloplevelse, der er designet til at lette dit sind og have det sjovt med at finde og skyde små spøgelser. Hurtigt, afslappet, kaotisk - du kan nyde spillet, som det passer dig, da de eneste fjender i spillet er spøgelser, der bliver på stedet og svæver ildevarslende. Bevægelserne er hurtige, men selve verdenen er noget fredelig. Det giver dig mulighed for at læne dig tilbage og nyde de forskellige niveauer og fornemmelsen af at flyve. Det er et fremragende spil til at slappe af og puste ud efter en udmattende dag med besvær.