Panzer Knights: Commander's Edition
Tag kommandoen over en tysk panzer-deling, og før dine styrker gennem kaosset i 2. verdenskrig i denne medrivende kampvognssimulation, der blander benhård strategi med anime-inspirerede visuelle effekter. Deltag i eksplosive tredjepersonskampe på Europas slagmarker, hvor hvert eneste skud tæller. Fyld særlig ammunition på, sigt efter fjendens svage punkter, og tilkald taktisk støtte, mens du indretter dig efter den stadigt skiftende virkelighed ved fronten. Mellem missionerne kan du samle en eliteenhed med kampvogne ved at håndplukke rekrutter med unikke færdigheder og indsætte et imponerende arsenal af minutiøst detaljerede kampvogne, hver med deres egne egenskaber, styrker og sårbarheder. I en konflikt, hvor sejren sikres gennem list, tilpasningsevne og præcision, har du så det, der skal til for at gå af med sejren?