Night Swarm
Night Swarm er et vampyr-tematiseret roguelite RPG bullet hell, hvor du spiller som en frygtindgydende ung vampyr-lord, der stiger til magten. Saml loyale allierede, slip ødelæggende evner løs, og kæmp tilbage mod de ubarmhjertige varulveflokke, der truer med at fortære natten. BYGG DIN SVÆRM. RIV FLOKKEN I STYKKER. Ældgamle mørkets kræfter står bag dig, hver tilbyder unikke, forbandede velsignelser til at hjælpe din opstigning. Afdæk hvorfor disse skyggefulde kræfter har valgt at støtte dig, opklare sandheden bag den ældgamle krig mellem vampyrer og varulve, og dyk ned i dine ledsageres hjemsøgte fortider, mens du trænger dybere ind i de forbandede lande. Natten er din—og du er sulten. BLIV STÆRK — OG GØR ANDRE STÆRKERE Lad din legende rejse hurtigere end din skygge og blive et fyrtårn af håb for dem, der stadig modstår i mørket. De venter på en ny Vampyr-Lord—en leder værdig til natten. Den leder er dig. Saml dem til din side. Vis dem hvordan man kæmper. Og mind verden om, at nattens sande terror... er dig. DU HAR ARBEJDE AT GØRE I NAT Hjælp venlige skabninger, opdag skjulte skatte, gendan den naturlige orden, og bring balance tilbage til natten. Nogle gange hjælper du dine allierede. Nogle gange—endda dine fjender. For virkelig at generobre natten er det ikke nok at besejre dine fjender; du skal også sikre, at dine venner rejser sig med dig. Ved at guide andre til sejr, tjener du deres tillid—og deres hjælp i dit kamp mod ældgamle onder. Natten er et delikat magtens spind, og kun dem, der forstår dens balance, kan håbe på at overleve det.