Red Bow
Red Bow er et top-ned uhyggeligt eventyrspil, hvor spillere udlever rollen som den unge pige Roh, der bliver fanget i et bizart mareridt fyldt med uhyggelige monstre! Roh er fanget i en mærkelig mørk mareridt-verden. Hjælp hende med at indse, hvilken rolle hun spiller, ved at udforske uhyggelige miljøer. Løs forskellige puslespil og find skjulte hemmeligheder på dit eventyr. De genstande, som du finder undervejs, vil påvirke hvordan det hele ender! Egenskaber: * Bestem folks skæbne i en verden fuld af tomrum * Udforsk dit miljø for at løse gåder * Mød uhyggelige ulækre monstre * Flere forskellige afslutninger Dette spil viser scener med død og selvmord og derfor anbefales det ikke til et yngre publikum eller dem, som er følsomme over for dette tema.