Bitmaster
Bitmaster er et dynamisk og farverigt shooter-spil med to joysticks. Du skal tilintetgøre fjenderne og indsamle power-ups for at forbedre våben. Spilbalancen ændres periodisk, hvilket gør spillet uforudsigeligt og vanskeligt at få en høj score. Omfatter: - 100 fjendeangrebsbølger - 8 pistoler - 13 frynsegoder - 5 helte, der skal låses op - 20 typer fjender - 5 ondskabsfulde bosser - Kun 1 måde til at undslippe - En masse faktorer, der kan forvolde problemer ... eller gøre spillet nemmere!