Crystal DynamicsAction og adventure
Vend tilbage til Nosgoths mørke verden, og spil som både vampyren Kain og hans forrådte løjtnant Raziel, to magtfulde væsener, der er fanget i konflikten mellem fri vilje og skæbnen. Bevæbnet med legendariske sværd og overnaturlige evner skal du kæmpe dig igennem tårnhøje gotiske rum fyldt med fjender, gåder og skjulte hemmeligheder – hvor ingen sejr kommer uden en pris. Oplev en tidløs mørk fantasy genopstået til en ny generation. Legacy of Kain: Defiance Remastered er blevet opdateret med ny HD-grafik, forbedrede controls og et moderniseret spilkamera med mulighed for at skifte mellem HD og den original fremstilling når som helst. Denne nye udgave byder også på en fototilstand, alternative skins til karakterer, en omfattende historielæser samt indhold og 'lost levels' fra det originale spil, der ikke tidligere har været udgivet. To hovedpersoner Spil som både Kain og Raziel, der hver har deres særlige evner, kampstile og perspektiver, som former historien. Dark fantasy og belønnende gåder Udforsk ødelagte byer, gamle templer og tårnhøje fæstninger fyldt med scenegåder, udfordrende fjender og grufulde hemmeligheder. Remasteret til moderne gaming med respekt for originalen Opdateret HD-grafik, forbedrede controls og et moderniseret kamera med mulighed for at skifte mellem moderne og klassisk fremstilling når som helst. Skins til karakterer Opnå alternative skins til både Kain og Raziel inspireret af Legacy of Kain-kanonen. Deluxe Edition dykker endnu dybere ned i historien om Legacy of Kain. Inkluderer: - Dark Prophecy Demo: En spilbar demo af den aflyste efterfølger til Defiance: Dark Prophecy, der giver et indblik i et uudgivet kapitel af serien. - Digital tegneserielæser: Indeholder originale Legacy of Kain-tegneserier, herunder en på engelsk for første gang! Med et helt nyt omslag til Defiance-tegneserien af den originale tegner Tyler Kirkham.