A Plague Tale: Requiem - Protector Pack (Windows)
Få Protector Pack for at komme godt fra start i det næste kapitel af Amicia og Hugos rejse med bonus-fremstillingsmaterialer, eksklusiv kosmetik til Amicia og et særligt armbrøst-skin. Denne pakke indeholder: - Det eksklusive Red Damsel-armbrøst-skin. Låses op i spillet, når armbrøsten bliver fundet. - De 13 blomster, som Amicia kunne finde i A Plague Tale: Innocence, til at bære i håret. Låses op i starten af eventyret. - En pakke med skrotmetal og et værktøj til at forbedre dit udstyr tidligt. Låses op i spillet, når du får adgang til en arbejdsbænk for første gang.