The Walking Dead: Season Two
I opfølgeren til årets spil i 2012 fortsætter historien om Clementine, en pige, der blev forældreløs i de udødes ragnarok. Hun er overladt til sig selv og har måttet lære at overleve i en nådesløs verden. Prøv selv oplevelsen, når du spiller som Clementine, møder nye overlevende, udforsker nye steder og træffer grufulde valg i denne spilserie i fem dele fuld af valg og konsekvenser.