WRC Collection Vol. 1 Xbox One
Genoplev de seneste tre sæsoners World Rally Championship med WRC Collection, der omfatter WRC 5, WRC 6 og WRC 7 samt ekstra indhold. WRC 5 — Ny version af seriens første udgave, der er produceret af Kylotonn Racing Games, der portrætterer 2015-sæsonen. Lær det grundlæggende ved rallykørsel med Rally School. WRC 6 — Et nyt niveau for realisme i serien er blevet opnået med integration af de nye Super Specialbaner. WRC 6 byder også på splitscreen multiplayer for første gang. WRC 7 — Endnu mere realistisk. WRC7 tilbyder alt fra 2017-sæsonen, særligt de nye World Rally Cars, der er mærkbart kraftigere og adrætte end forrige generation. Og med tilføjelsen af Epic Stages, giver WRC7 udfordringer til selv de mest erfarne spillere.