DRAGON BALL XENOVERSE
I det seneste Dragon Ball-spil kan spillerne tilpasse deres egen kriger. Vælg mellem fem racer, vælg køn, og prøv kræfter med mere end 450 genstande, der kan bruges både online og offline. Skab den perfekte avatar, lær nye evner, og stå i lære hos dine yndlingsfigurer fra Dragon Ball. Hjælp Trunks med at kæmpe mod nye fjender i et gensyn med seriens originale handlingsforløb. Slut dig til mere end 200 spillere fra hele verden i Toki Toki City-centralen, og kæmp med eller mod dem i onlineturneringer!