Udforsk vild action og motorcykelræs, der trodser fysikkens love, i Trials-seriens seneste opus. Helt nye funktioner, flere konkurrencer og flere baner betyder nye udfordringer. Kør på udfordrende baner verden rundt – fra Den Kinesiske Mur og New York til Eiffel Tårnet og alt derimellem. Saml dine venner, og prøv at styre en motorcykel med to kørere med den nye, sjove Tandem Bike. Overvind dine modstandere i din lokale baghave og på stadioner verden over, og høst ære. Skab og del unikke baner i Track Central ved at bruge over 10.000 tilgængelige genstande. Mulighederne er uendelige – ligesom morskaben.