I Am Angel
Du var en god betjent. En kærlig ægtemand. En loyal ven. Så satte en kugle fra din partner en stopper for det hele. Men når du vågner op i himlen, føles paradis mere som skærsilden. Den endeløse fred driver dig til vanvid – indtil din engel tilbyder dig et valg: at blive i evig komfort eller vende tilbage til Jorden med guddommelige kræfter for at stoppe din forræders apokalyptiske plan. Bevæbnet med himmelske våben og vejledt af syv ærkeengle, vil du rive dig igennem hære af fordømte i dette eksplosive tredjepersons actionspil. Mestre brutale gun-fu-kombinationer, lås op for engleevner og brug ærkeenglen Michaels legendariske sværd. Din tidligere ven leder nu en satanisk kult, og han bruger din kones blod til at tilkalde Lucifer selv. Fra Tokyos neongader til Helvedes brændende porte tæller hver kugle, hvert sving betyder noget, og hvert sekund bringer dig tættere på enten frelse eller fordømmelse. Med stilfuld kamp inspireret af Devil May Cry, God of War og Bayonetta, stå over for umulige odds, kæmp mod korrupte engle og træf det ultimative valg mellem hævn og forløsning. Himlen gav dig vinger. Helvede gav dig et formål. Vis dem begge, hvad du er lavet af. Indeholder: Hyper-stilfuld kamp, ​​der blander skudveksling og guddommelig sværdkamp 7 unikke englementorer, der giver banebrydende evner Episke bosskampe mod faldne engle og dæmoniske generaler Følelsesladet historie om forræderi, ofre og forløsning Fantastiske omgivelser fra himmelske riger til apokalyptiske bylandskaber Nogle gange har man brug for en person, der allerede har mistet alt, for at redde verden.