Clive Barker’s Hellraiser: Revival
Forudbestil enhver udgave af Clive Barker's Hellraiser: Revival for at få følgende indhold: - Pistolskin "Labyrint" - Savklingeskin "Martyr" Oplev et nyt enestående kapitel i den legendariske gyserserie. Clive Barkers Hellraiser: Revival tager action-horror-overlevelse i første person til det næste niveau. Spil historien om Aidan, der skal bruge kraften i en mystisk puslespilsæske – Genesis-konfigurationen – til at hjælpe sin kæreste Sunny med at flygte fra labyrintens overnaturlige helvede. Brug æskens kræfter til at overleve din pagt med den berygtede Pinhead, og kæmp mod den forfærdelige kult dedikeret til klosterbrødrene. En ny historie i Hellraiser-universet – Kickstart uforvarende Pinheads ritual for at udløse større smerte og nydelse end nogensinde før. Tæm æskens kræfter – kombiner konfigurationens unikke og djævelske egenskaber med et arsenal af jordiske våben for at påføre masochistiske fjender knogleknusende, svidende smerte – eller er det nydelse? Kæmp mod uhellige fjender – gå i lag med helvedets uslinge, afvigere, okkultister og endda dets mest infernalske præster i et historiedrevet horror survival-spil.