Crimson Spires
Hvem kan du stole på når du undersøger en by, der på mystisk vis er afskåret fra resten af verden? Påtag dig rollen som Sheriff Erika Wright, netop da en undersøgelse bringer hende til den lille mineby Bataille, hvor hun pludselig bliver fanget i en ring af dødbringende, glødende tårne, der omringer det lokale samfund. Her møder hun de mange forskellige indbyggere, fra de ekstreme sammensværgelsesteoretikere til de velhavende vampyrer samt en seriemorder. Træf Erikas beslutninger, da hun danner ustabile alliancer og finder kærligheden gennem et partnerskab. Midt i de rædsler som Bataille står overfor, kan romantikken blomstre med de få personer, Erika muligvis kan stole på. Hvert muligt forhold afslører værdifulde hemmeligheder om tårnene og det mysterium, de rummer. Crimson Spires blander en uhyggelig atmosfære med romantik og et overnaturligt mysterium, og præsenterer sin fortælling i otome-stil med en usædvanlig grad af frihed. Langs de mange veje som historien kan forløbe, skifter oplevelsen mellem en rig 2D-figurgrafik og udforskning i 3D, som giver dig mulighed for at på jagt efter sandheden ved at undersøge bygningerne i byen. Derudover inkluderer denne opdaterede version af Crimson Spires "New Game Plus"-indhold, der låses op efter at have afsluttet alle de mulige retninger historien kan tage, og som væver fortællingstrådene sammen for at bringe Erikas fortælling til et klimaks der er drevet af spillervalgene!