Seafarer: The Ship Sim
Sæt sejl, og skab din karriere til søs i Seafarer: The Ship Sim. Stil dig bag roret på forskellige fartøjer alene eller i multiplayer med en besætning på op til 4 spillere, udforsk en enorm åben verden inspireret af Nordeuropa, og prøv kræfter med maritime job fra godstransport og redningsmissioner til brandslukning, patruljer og uventede begivenheder. I multiplayer kan du uddele opgaver ombord, koordinere under missioner og kaste dig ud i udfordringerne på havet som en besætning. Begynd din karriere som en håbefuld kaptajn, og opbyg dit omdømme i forskellige havne og fraktioner. Gennemfør missioner, lås op for nye muligheder, udvide dine flåde, og skab din egen vej på vandet. Uanset om du transporterer forskelligt gods mellem havnebyer – fra massegods og containere til LNG – eller besvarer nødkald med The Tide Guard, spejder over havet med din drone eller blot nyder bølgerne, giver hver rejse dig noget nyt at opdage. En historiedrevet kampagne følger Teddy, en erfaren kaptajn med en dyster fortid. Mens sabotage, sørøveri og gamle hemmeligheder kommer frem i lyset, bliver du en del af et maritimt mysterium om skyld, tillid og tilgivelse. Med tilgængelig skibshåndtering, forskellige interaktioner ombord, dynamisk vejr, havstrømme, som påvirker navigationen, og imponerende bølger, som er drevet med Unreal Engine 5 og NVIDIA WaveWorks 2.0, giver Seafarer: The Ship Sim dig friheden, stemningen og eventyret om livet på havet. Spil alene eller i multiplayer med en besætning på op til 4 spillere Kommandér en mangfoldig flåde af skibe fra små både til fragtskibe og tankskibe Opbyg din karriere gennem missioner, omdømme og flådefremskridt Tilpas dine fartøjer med navne, farver, flag og logoer Oplev en historiedrevet kampagne om mystik, sabotage og tilgivelse Prøv kræfter md gods, redningsmissioner, brandslukning og patruljering Brug interaktive værktøjer som kraner, vandkanoner, droner og redningsudstyr Reagér på dynamiske begivenheder, radioopkald, daglige udfordringer, havstrømme og skiftende vejrlig Nyd stemningsfuld havgrafik drevet af Unreal Engine 5 og NVIDIA WaveWorks 2.0 Forudbestil grundspillet nu, og modtag Voyager Pack gratis med 2 nye skibe, en drone og 2 outfits.