Balatro
Balatro er en poker-inspireret roguelike dækbygger, der handler om at skabe kraftfulde synergier og vinde stort. The poker roguelike. Balatro er en hypnotisk tilfredsstillende deckbuilder, hvor du spiller ulovlige pokerhænder, opdager spilskiftende jokere og udløser adrenalinpumpende, uhyrlige kombinationer. Kombiner gyldige pokerhænder med unikke Joker-kort for at skabe varierede synergier og opbygninger. Tjen nok jetoner til at slå lumske blinds, alt imens du afslører skjulte bonushænder og -dæk, mens du går videre. Du får brug for hver fordel, du kan få, for at nå boss-blind, slå den sidste ante og sikre sejren.