Dyk ned i den dybt kriminelle skyggeside af South Park med Coon og venner – den stålsatte gruppe af forbryderbekæmpende helte, som blev dannet af Eric Cartman – bedre kendt som The Coon. Kæmp side om side med Mysterion, Toolshed, Human Kite og mange andre i kampen mod ondskaben, mens Coon arbejder hårdt på at gøre sin superheltegruppe til den mest populære nogensinde.