Hidden Cats in Barcelona
Det er blevet tid til at spise på et lokalt Churreria og gå en lang tur gennem Park Güell, for Hidden Cats er kommet til det altid fantastiske og solrige Cat-alonien! Rundt omkring i Barcelonas gader og stræder gemmer der sig nuttede pelstotter ... Kan du finde dem alle sammen? På din rejse kan du – selvfølgelig – regne med: – 8 smukke, håndtegnede niveauer inspireret af virkeligheden; – Over 800 skjulte katte og ting, du skal finde; – Samlekort og hemmeligheder!