Death Howl
Træd ind i de myte-omspundne lande, hvor jægeren Ro begynder sin rejse for at bringe sin søn tilbage fra de døde. Dyk ned i åndeverdenens dyb, der er splittet op i 4 riger og mærket med 13 forskellige områder. Stå ansigt til ansigt med over 30 fjendetyper, og berig dine evner med mere end 160 kort, hvilket udformer unikke arketyper og talrige kraftfulde kombinationer. En mørk rejse venter dig forude med 25+ timers spil, adskillige gribende sidemissioner og grusomme bosskampe. Lær at mestre dine deck-building evner Fremstil over 160 kort, og udform decks med synergier, der har fokus på styrke, gift, ofringer, modangreb, bagholdsangreb, blokering, bevægelse og meget mere. Opdag shamanistiske totemmer med unikke effekter, der kan forbedre dit deck. Hver genstand giver dig mulighed for at tilpasse din taktik, mens du venter dit næste dødbringende møde. Træd ind i feltbaseret kamp Stå over for et væld af ondartede ånder – Skulldogs, Crackle Bursts, Woeful Seashrooms med flere – i feltbaserede kampe, hvor hvert træk er afgørende. Brug din viden til at bekæmpe unikke fjendetyper, stærke bosser og minibosser, samtidig med at undgå fælder og jagte belønninger. Bliv stærkere, tilpas dit deck, og vælg dine kampe, mens du udforsker en enorm verden fyldt med farlige udfordringer. En rejse til åndernes rige I fortidens glemte verden, indhyllet i mystik, bliver Ro, en jæger fra en lille stamme, overvældet af sorg efter tabet af sin højtelskede søn. Ledt af ånderne rejser hun ind i ånderiget i håb om at bringe ham tilbage. Mød mærkelige væsener som giver dig missioner og udfordringer, der påvirker dit deck. Men pas på – ikke alle vil hjælpe dig. Oplev en mytisk verden af glemte fortællinger, hvor mørket hvisker hemmeligheder og afdækker fortidens minder.