Comfy Corners: Unpack and Decorate
Udpak dit perfekte liv i denne hyggelige, hygge-inspirerede hjemmesimulator. Design din drømmelejlighed i en afslappende og meditativ oplevelse med fokus på kreativitet, komfort og personlig udfoldelse. Skab et unikt hjem med to lag, indret hvert rum efter dit humør, og design endda din have eller udendørsområde. Arrangér møbler, eksperimentér med farvekombinationer, og tilpas stemningen uden for vinduet med skiftende lys og vejr. Uanset om du skaber et minimalistisk loft, et blødt skandinavisk soveværelse eller en mystisk troldmandskælder, er dette dit rum til fri udfoldelse.