Ball Love
Forbind de røde og blå kugler i dette sjove puslespil, roter forhindringerne, lav den perfekte rute, og overvind stadigt sværere udfordringer. Test din ræsonnement, præcision og strategi i 60 puslespilsniveauer. ROTER FORHINDRINGERNE OG FIND DEN PERFEKTE STI Brug rotationen af forhindringerne til at ændre kursen og få de to kugler til at mødes. FORBIND KULDERNE OG FULDFØR DE 60 NIVEAUER Løs hver puslespil med smarte træk, overvind nye udfordringer, og gå videre gennem en række af stadigt mere udfordrende niveauer. ET SIMPELT PUSLESPIL AT LÆRE, MEN SVÆRT AT MESTRE Planlæg dine træk, find den rigtige kombination, og find løsningen, før du løber tør for muligheder. Jo længere du kommer videre, jo større er udfordringen med at forbinde kuglerne.