Wolfenstein: The New Order (PC)
Wolfenstein: The New Order er intens og filmisk og sender spillerne rundt i Europa på en personlig mission for at sætte en stopper for den nazistiske krigsmaskine. Med hjælp fra en lille gruppe modstandsfolk skal du infiltrere nazisternes stærkest bevogtede anlæg, kæmpe mod højteknologiske styrker og overtage kontrollen med supervåben, som har erobret jorden – og andre verdener. Historien og figurerne Action for fuld fart og spændende eventyr vævet sammen med en omfattende, tempofyldt historie med mindeværdige figurer. Historien og scenen Historien udspilles i en alternativ udgave af 1960'erne, hvor du skal udforske en fremmed verden, som styres af en velkendt fjende – én, der har ændret og fordrejet historien, som du kender den. Arsenalet og angreb Du skal bryde ind i videnskabelige anlæg og stærkt bevogtede våbendepoter, så dine redskaber til ødelæggelse kan blive opgraderet. Der følger intense kampe i førstepersonsperspektiv, når du konfronterer enorme nazirobotter, store supersoldater og elitestødtropper.