Crimson Moon: Deluxe Edition
DEN DEFINITIVE OPLEVELSE Opgrader til Blodrød Måne Deluxe-udgave for flere måder at nedslagte på, med en post-launch indholdsudvidelse og det eksklusive Ceremonielle Rustningssæt. REJS JER, VOLDELIGE, OG HIL DEN CRIMSON MOON Byen Gildenarch er faldet. Engang en hellig juvel, er den oversvømmet af dæmoner, udøde, vampyrer og Helvedesvækst-uhyrer. Menneskehedens sidste håb er Crimson Moon Orden, og dens mest frygtede våben er dig. Legemliggør en Nephilim, en menneske-engel-hybrid skabt til at forsvare verden mod Helvede. Mestre overnaturlige kræfter, våben, nærkamp og engletransformationer for at kæmpe dig gennem brutale missioner og overleve bossmøder med de Døde Guder. Uanset om du kæmper alene eller nedslagter sammen i co-op, er profetien din at opfylde. NØGLEFUNKTIONER: - Blodgennemblødt nærkamp - Kæmp mod horder af uhyrer med ubarmhjertig, visceral kamp - Enkeltspiller eller Co-Op - Kæmp alene eller nedslagte sammen - Missioner med høj risiko, høj belønning - Hvert succesfuldt gennemløb præsenterer nye missioner, modifikatorer og færdighedspræstationer - Opgrader til overmenneske - Udviklende Nephilim-kræfter skænker midlertidige evner til ødelæggende angreb - Søg tilflugt mellem gennemløb - Kirken er din hjemmebase til opgraderinger, NPC-interaktioner og planlægning ved Krigsbordet - Indstil din sværhedsgrad - Dynamisk sværhedsgradsskalering lader hver mission matche din færdighed - men med højere sværhedsgrader kommer større belønninger DENNE UDGAVE INDEHOLDER: - Basisspil - Ceremonielt rustningssæt - Indholdsudvidelse efter lancering Deluxe-udgaven giver ret til én downloadbar udvidelse efter lancering, som i øjeblikket er under udvikling. Udvidelsesindhold, funktioner og udgivelsestidspunkt er ikke endeligt fastlagt og kan ændres. Vi glæder os til at give dig flere detaljer i den nærmeste fremtid!