Dagger Froggy
Hold din heroiske padde i live, når du opgraderer våben og besværgelser for at afværge bølger af fantasifjender! Er helten en frø? Det er rigtigt. Dagger Froggy er et overlevelsesspil i fugleperspektiv, hvor du har rollen som den tapre padde i pixelart, når du bekæmper væsner, der vil gøre dig til deres bytte. Fra græsplæner og uhyggelige kirkegårde til ørken og meget mere, skal du udrydde skurke fra en række forskellige scener, mens du samler mønter fra dem, du dræber, for at købe permanente opgraderinger til din frø. Vælg strategisk fra en række belønninger, og brug mønter til at låse op for op til 15 frøer med unikt udstyr og våben. Øg bevægelseshastigheden, maksimer våbenkraften og drag fordel af andre forbedringer. Efterhånden som du får permanente opgraderinger, bliver flere udfordrende scener tilgængelige. Kan du overleve dem alle?