Educational Family Games
Den ultimative spilaften med læring og grin! Det er spilaften i familien. Dine børn vil gerne spille dine spil, men de fleste af dem er ikke rigtig lavet til børn. Du har prøvet læringsspil før, men de voksne kedede sig efter få minutter. Og på en eller anden måde ender alle alligevel med deres telefoner. Educational Family Games samler familien igen med en lokal multiplayer-oplevelse for 1-4 spillere, hvor børn lærer, voksne konkurrerer, og hele familien spiller sammen i samme rum. Fra skaberne af det prisvindende Educational Games for Kids kommer en stor samling med 80 hurtige spil fordelt på 5 interaktive spillebrætter, der blander hjernetrænende læringsudfordringer med nostalgisk party-sjov for hele familien. Løb, tænk, husk, løs opgaver, gæt, reager og konkurrer i udfordringer med matematik, geografi, logik, hukommelse, reflekser, videnskab, kemi, kunst og anatomi. Der er også sjove spil og tidløse klassikere, mens du samler ædelstene og kæmper om kronen. Det ene øjeblik løser du matematik under pres, og det næste undviger du ildkugler, kører cykelløb, flyver med raketter, scorer mål, kopierer tegninger eller samarbejder i kaotiske 2-mod-2-udfordringer. Hvert hurtigt spil føles forskelligt og holder familiens spilaften hurtig, overraskende og fuld af “én runde mere!”-øjeblikke. Hvert ord, hver instruktion og hver karakter er fuldt indtalt på 19 sprog, så spillet er nemt at nyde for børn, der endnu ikke kan læse, bedsteforældre og spillere på alle niveauer. Det kræver ingen læsning. Bare lyt, spil og hav det sjovt. Mangler I controllere? Brug din Android- eller iOS-smartphone som gamepad med den gratis companion-app GamePad Link. Dette voldsfri lærings-partyspil er skabt til familier, venner og spilaftener og forvandler stuen til et sted fyldt med grin, læring, venlig konkurrence og fælles minder. Perfekt til børn, forældre, bedsteforældre og spillere fra 5 til 100 år. Klar til en familieaften fuld af læring, grin og venlig konkurrence? Bemærk: Educational Family Games er en dedikeret lokal multiplayer-oplevelse, skabt til at bringe mennesker sammen i samme rum for ægte sjov ansigt til ansigt. Spillet indeholder ikke onlinespil.