Melon Journey: Bittersweet Memories
Melon Journey: Bittersweet Memories lader dig overtage rollen som Honeydew, en hårbåndsklædt kanin, der er ansat i en melonsodavandsfabrik, og som er på en mission for at finde hendes nyligt savnede bedsteven. Men er det virkelig sikkert at rejse til en by, hvor det kan sende dig i spjældet, hvis du er i besiddelse af en melon? Og hvorfor er der en hamster, som er så optaget af at snige sig ind i Kitten King's slot? Afdæk mysteriet i det seneste historiebaserede udforskningsspil skabt af spiludviklerne fra Froach Club. Udforsk en charmerende, pixeleret verden - fyldt til randen med excentriske figurer, kriminelle og en historie, der er lige så mærkelig, som den er nuttet. Mystik overalt Undersøg hver en centimeter i Hog Town for at samle spor, følge efter tvivlsomme figurer og snige dig gennem den rå underverden ved hjælp af dine skarpslebne observationsevner og dit hurtige hoved. Kun på den måde kan du samle alle brikkerne i historien, før det er for sent. Skøre figurer med detaljerede baggrundshistorier Mens du søger efter din savnede ven, vil du møde dusinvis af mærkelige skabninger med unikke personligheder og til tider tragiske baggrundshistorier, som byder på endnu flere mysterier for de perfektionistiske spillere at opklare. Jazzet lo-fi-soundtrack Mens du er i gang med opklaringen kan du nyde mere end 90 elektroniske og jazz-inspirerede musiknumre fra komponisten, markeryjane. Smuk grafik i retrostil Den grønlige, monokrome verden er fyldt med kærlige detaljer og er en nostalgisk hyldest til den klassiske, håndholdte spilgeneration - tilsat masser af moderne twists.