Kingdom Come: Deliverance
Du er Henry, søn af en smed. Du bliver kastet hovedkulds ind i en voldsom krig, og du må se til, mens din landsby bliver stormet og dine venner og familie bliver myrdet. Kun med nød og næppe undslipper du, og du griber dit sværd for at gøre modstand. Hævn dine forældres død, og hjælp med at trænge invasionen tilbage!