Crime Opera Fandisk: The Caterpillar Candids
Oplev et særligt kapitel i den fortsatte mafiafortælling om den berygtede Gallos-familie! I denne nye antologiudgave af Crime Opera kan du udforske en række korte historier, der finder sted før, under og efter begivenhederne i den originale visuelle roman. Alt er præsenteret i en smukt håndtegnet stil, der fanger dramaet, følelserne og den rå virkelighed omkring karakterernes liv i den kriminelle underverden. "A Day in the Strife" sætter fokus på det daglige liv for Terry Childers, en sidefigur fra The Butterfly Effect. I kapitlet "Recollections" mødes Molly og Alice for at mindes fortiden og genopleve kritiske øjeblikke fra begge deres historier. Endelig fungerer »Aftermath« som en epilog, der udforsker de umiddelbare følger af The Butterfly Effect og den indvirkning, den har på mange sammenflettede liv.