Fordyb dig i to intense skrækindjagende fortællinger, hvor flugt er det ultimative mål. I The Green Light slipper du væk fra et sjæledræbende job, mens en mystisk radiostemme leder dig mod et fjernt fyrtårn. Kæmp derefter mod uret i There's a Gun in the Office, hvor du skal overliste dine bortførere i løbet af fem dage uden at efterlade det mindste spor. Har du det, der skal til for at overleve sindets mørkeste afkroge og finde din frihed?