Sunny Café
Opdag kærlighed gennem passioneret Taiwansk kaffeviden, -kultur og -vaner! En sommereftermiddag falder de tordenfyldte regnbyger ubarmhjertigt, og klokkerne i caféen ringer. En dreng kommer til sig selv igen og får pludselig øje på en gennemblødt pige, der står i døren. Sunny Café er en fortælling om tilfældige møder, bekendtskaber og endelig afsked, et fortalt kærlighedseventyr, der bruger taiwansk kaffeviden som katalysator for en cyklus af interaktioner og en analogi af selve livet. Vær en del af en gruppe taiwanske universitetsstuderende, og nyd en visuel roman, der er gennemsyret af lokal kultur, skikke og idealer. Lær at lave den perfekte kop kaffe ved at vælge bønner, kværne, filtre og at brygge med kyndighed. Vælg genstande i caféen for at få vigtig ekstra viden. Udforsk flere slutninger, der påvirkes af dine samtaler med mennesker i et hyggeligt miljø, og lad en potentiel, spirende romance udfolde sig til fuld blomstring!